Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8584
Назва: Основні процеси, що викликають зношення підкладки у скріпленні типу «метро»
Інші назви: Basic processes which cause wear`s fastening in «subway» type linings
Автори: Овчинніков, Олександр Олександрович
Ovchinnicov, Alexander
Ключові слова: зношення реборди підкладки
тертя
фреттинг-корозія
змащення
railway
underground, lining's rebord wear
friction
frettage-corrosion
greasing
Дата публікації: 2014
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Овчинніков О. О. Основні процеси, що викликають зношення підкладки у скріпленні типу «метро» / О. О. Овчинніков // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2014. - Вип. 148(2). - С. 205-209.
Короткий огляд (реферат): UA: На основі аналізу існуючих уявлень про природу зношення елементів подібних технічних систем та умов експлуатації скріплення типу «Метро» визначено, що процесу зношення реборди підкладки притаманні ознаки, характерні для фреттинг-корозії. Наведено можливі групи методів захисту від такого виду зношення та характеристика їх з погляду захисту реборди підкладки розглянутого скріплення, виділено найбільш доцільний зважаючи на особливості експлуатації в метрополітені – змащення поверхні тертя реборди підкладки.
EN: Railway intermediate cleatings, , executing the function of connective element between rails and sleepers, also have to provide project position of claotype filaments during great while. However operating observings testify, that in curved sections of the underground railways size of wear in persistent rebord of linings under the outward rail achieves critical sizes, according to the terms of the train's motion safety, because of admittances on the width of track violation, long before achievement of normative term of lining's use. In the article on the basis of analysis of existent pictures it is set of nature of wear of elements of the similar technical systems and external of cleating of type «Subway» environments, that prcessu wear of lining rebordy signs, characteristic for frettage-corrosion, are inherent. The possible groups of methods of protecting from such kind of wear of surfaces of friction and description are resulted them from point of defence of rebordy of lining of the examined cleating, the most expedient is selected from them coming from external environments in underground passage is greasing of surface of friction of lining rebordy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8584
ISSN: 1994-7852 (print); 2413-3795 (online)
Розташовується у зібраннях:Випуск 148. Т. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ovchinnicov.pdf425.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.