Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8587
Назва: Диффузионная модель устойчивости земляного полотна
Інші назви: Дифузійна модель стійкості земляного полотна
Diffusion model of subgrade stability
Автори: Воронін, Сергій Володимирович
Скорик, Олексій Олексійович
Лоцман, Клеоніка Павлівна
Voronin, Sergey
Skoryk, Alexei
Lotsman, К. Р.
Ключові слова: диффузия
координаты
ряд Фурье
уравнение баланса
профиль
уклон
балластная призма
склон
устойчивость
дифузія
координати
ряд Фур'є
рівняння балансу
профіль
ухил
баластна призма
схил
стійкість
diffusion
coordinates
Fourier series
the balance equation
profіl
slope
ballast prism slope
Дата публікації: 2014
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Воронин С. В. Диффузионная модель устойчивости земляного полотна / С. В. Воронин, А. А. Скорик, К. П. Лоцман // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2014. - Вип. 148(2). - С. 180-184.
Короткий огляд (реферат): UA: У процесі експлуатації залізничної колії, в результаті ряду природних факторів і діючих навантажень земляне полотно втрачає стійкість. Для оцінки стійкості запропонована дифузійна модель при розрахунку якої вирішуються завдання виявлення головних факторів стійкості і еволюції стійкості як схилів так і земляного полотна в цілому.
EN: In the operation of the railway line, as a result of a number of natural factors and downloads terzetto roadbed stability. To assess the sustainability of proposed diffusion model in the calculation of which solves the problem to identify the main factors of stability and evolution of the stability of the slopes as well as the subgrade as a whole. These results give a clear mathematical formulation of the specific methods and approaches to the characterization of the stability of the roadbed. A solution to the problem of the roadbed on the basis of the diffusion model. Spatial coordinates of the model coefficients are variable, depending on many factors, chief among them the intensity of the dynamic effects of train loads. The model allows us to construct the concept of evolution of the subgrade, and to calculate the rate of undercutting, highlight the unstable mode of sustainable development.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8587
ISSN: 1994-7852 (рrint); 2413-3795 (оnline)
Розташовується у зібраннях:Випуск 148. Т. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Voronin.pdf366.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.