Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8600
Назва: Дослідження випадкових коливальних процесів кузова напіввагону при перевезенні залізничним поромом в умовах хвилювання моря
Інші назви: The research of casual oscillatory processes of the open-top wagon body while transporting if by railway-ferry boat in conditions of the sea storm
Автори: Ловська, Альона Олександрівна
Lovskaya, Alyona Alexandrovna
Ключові слова: вагон
динаміка вагона
навантаження конструкці
залізничноводний транспорт
залізнично-поромні перевезення
wagon
the dynamic’s of wagon
loading of construction
railway-ferry transport
railway-ferry boat transportation
Дата публікації: 2014
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Ловська А. О. Дослідження випадкових коливальних процесів кузова напіввагону при перевезенні залізничним поромом в умовах хвилювання моря / А. О. Ловська // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2014. - Вип. 149. - С. 67-71.
Короткий огляд (реферат): UA: В статті проводиться дослідження динаміки несучої конструкції кузова напіввагона з урахуванням випадковості збурюючої дії (морської хвилі). Розроблено математичну модель коливань кузова напіввагона в умовах морської хитавиці, при цьому до уваги прийняті дійсні параметри збурення, зафіксовані під час шторму у Чорному морі Отримані результати дозволять забезпечити міцність кузовів вагонів при експлуатації в міжнародному залізнично-водному сполученні.
EN: The article deals with the open-top wagon body dynamics under the operation on the railway ferry-boat in the conditions of rolling taking into account different wave route angles in relation to the ferry vessel body. Principle kinds of the wagon oscillatory movement are considered under sea roughness conditions that make impact on it’s durability and stability relatively to the vessel deck. There was proposed a mathematical model of wagon bodies transporting by the rail ferries in conditions of the sea storm, it provides the possibility of determining of accelerations of wagon bodies placed on the decker rail ferries taking into account the hydrometeorology characteristics. The results of researches can be used when designing new generation wagons to provide their strength during the combination of rail and water transportation. It gives us an opportunity to develop measures as to the adaptation of wagons bodies to the interaction with the fastenings of railway ferries by means of equipping their bearing constructions with special fastening assembly units. Such technical solution will allow decreasing expenses for unscheduled repair of wagons while transporting them on railway ferries and providing safety of traffic of combined transport.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8600
ISSN: 1994-7852 (print); 2413-3795 (online)
Розташовується у зібраннях:Випуск 149

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lovskaya.pdf500.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.