Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8634
Назва: Формування системи транспортно-експедеційного обслуговування вузлової сортувальної станції та аналіз її основних показників роботи
Інші назви: Formation of forwardindg service in hub marshalling yards and analysis of its main indicators of work
Автори: Ломотько, Денис Вікторович
Поліщук, Сергій Ігорович
Семіон, Ярослав Ігорович
Lomotko, Denis
Polishuk, Sergiy
Semion, Yaroslav
Ключові слова: транспортно-експедиційна система
сортувальна станція
місцева робота
під'їзна колія
forwarding system
switchyard
a local job
the approach path
Дата публікації: 2014
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Ломотько Д. В. Формування системи транспортно-експедеційного обслуговування вузлової сортувальної станції та аналіз її основних показників роботи / Д. В. Ломотько, С. І. Поліщук, Я. І. Семіон // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2014. - Вип. 150. - С. 47-55.
Короткий огляд (реферат): UA: У статті запропоновано математичну модель формування гнучкої системи ТЕД у замкнутій транспортній системі, приведено порівняння планових та фактичних показників простою місцевого вагону на двох сортувальних станціях ,проаналізована динаміка навантаження та вивантаження основних під'їзних колій станцій,а також запропоновано методологію удосконалення транспортно-експедиторського обслуговування на під'їзних коліях станції.
EN: In the article we proposed a mathematical model of a flexible system of forwarding service in a closed transport system. To be able to use this mathematical system in the future, we need to consider the basic technical and operational performance of some real marshalling yards. Assuming that, these figures get quite difficult, and that's why we introduce some stations "Я" and "X". These stations are needed to examine the possibility of a more specific form of forwarding service in the real world. Also was made the comparison of planned and actual performance of local car in these stations. Was found that the main problem of excess simple local car became bad coordination with joint ventures Then we analyzed the dynamics of loading and unloading for main access roads. In the end of article was proposed methodology, which allows to improve forwarding services in stations on future.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8634
ISSN: 1994-7852 (print); 2413-3795 (online)
Розташовується у зібраннях:Випуск 150

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lomotko.pdf635.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.