Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/923
Назва: Розроблення заходів з захисту штучних споруд залізничного транспорту від електрокорозії під дією змінного струму витоку І високовольтної напруги
Інші назви: Development of measures for the protection of structures of railway transport against electrocorrosion under action of alternating current leakage and high-voltage tension
Автори: Борзяк, Ольга Сергіївна
Дудін, Олексій Аркадійович
Куценко, Максим Юрійович
Познякова, Вікторія Георгіївна
Borziak, Olga
Dudin, Oleksii
Kutsenko, Maksym
Poznyakova, Victoria G.
Ключові слова: блукальний струм
струм витоку
змінний струм
високовольтна напруга
електрокорозія
штучна споруда
захисний екран
stray current
leakage current
alternating current
high-voltage tension
electrocorrosion
artificial constructions
protective screens
Дата публікації: 2018
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Борзяк, О. С. Розроблення заходів з захисту штучних споруд залізничного транспорту від електрокорозії під дією змінного струму витоку І високовольтної напруги / О. С. Борзяк, О. А. Дудін, М. Ю. Куценко, В. Г. Познякова // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2018. - Вип. 182. - С. 28-36.
Короткий огляд (реферат): UA: Аналіз літературних, експериментально-теоретичних даних і експлуатаційних досліджень свідчить про суттєвий руйнівний вплив змінного струму витоку та високовольтної напруги на конструкції штучних споруд залізничного транспорту України. Всі існуючі методи захисту від електрокорозії не враховують дійсний механізм корозійного руйнування неметалевих деталей конструкції. Розроблено заходи та конструктивні рішення з захисту бетонних, залізобетонних і кам’яних інженерних споруд залізниць від електрокорозії, що викликана змінною високовольтною напругою і струмами витоку: суцільний сталевий екран із глибинним заземлювачем; сітчасті екрани понизу опор із глибинним заземленням; рідкоскляні екрани з глибинним заземленням. Ефективність наведених заходів обумовлена врахуванням дійсного механізму руйнування сталевої арматури та бетону конструкцій.
EN: The destructive effects of the corrosive effects of stray and leakage currents are observed in almost all industries. The question is the most relevant for the railways. It is known that direct (DC) leakage currents and stray currents cause significant corrosion damage. It is supposed that corrosion from alternating current exposure is more moderate and does not cause significant damage. However, the analysis of literature data, data of theoretical, experimental and exploitative research indicates a significant destructive effect of alternating leakage current and high voltage on the structures of railway facilities in Ukraine. At the same time, measures to prevent electrocorrosion of reinforced concrete and other structures by alternating current are not provided for in the regulatory documents for railway structures. One of the reasons for this is the specificity of the processes of electro-corrosion of concrete, reinforced concrete and mortar in flooded structures. All existed methods of protection against electro-corrosion do not take into account the real mechanism of corrosion destruction of non-metallic parts of the structure. Based on this, it became necessary to develop schemes and constructive solutions for the protection of railway structures against electrocorrosion caused by alternating current, based on the fundamental principles of colloidal chemistry and physico-chemical mechanics. Developed measures and constructive solutions for the protection of concrete, reinforced concrete and stone engineering structures of railways from electrocorrosion caused by alternating high-voltage and leakage currents: solid steel screen with a deep grounding; mesh screens at the bottom of the supports with deep grounding; liquid glass screen with deep grounding. The effectiveness of the developed measures is caused by taking into account the actual mechanism of destruction of steel reinforcement and concrete structures.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/923
ISSN: 1994-7852 (рrint); 2413-3795 (оnline)
Розташовується у зібраннях:Випуск 182

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Borziak.pdf563.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.