Browsing by Author Наумова, Олена Едуардівна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 34  next >
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2010Аналіз результатів маркетингового дослідження щодо виявлення потреб пасажирів при користуванні послугами підприємств залізничного транспортуНаумова, Олена Едуардівна; Головань, Л. В.
2015До питання оцінки ефективності логістичного сервісу на підприємствах залізничного транспортуНаумова, Олена Едуардівна
2014До питання удосконалення системи управління маркетингом на «Укрзалізниці» при організації пасажирських перевезеньНаумова, Олена Едуардівна
2013Загальні підходи до управління маркетинговою діяльністю підприємств залізничного транспортуНаумова, Олена Едуардівна; Naumova, O.E.
2010Застосування комплексного маркетингового підходу при впровадженні послуги із забезпечення харчування пасажирів фірмових поїздів продуктовими наборамиНаумова, Олена Едуардівна
2012Застосування програм лояльності на залізничному транспорті при здійсненні пасажирських перевезеньНаумова, Олена Едуардівна
2013Маркетиг : методичні вказівки до самостійної роботи студентів з дисципліни "Маркетинг"Наумова, Олена Едуардівна
2007Маркетингова політика комунікацій. Частина ІАфенченко, Г. В.; Богоявленський, О. В.; Верлока, Владислав Степанович; Жердєв, Микола Дем'янович; Наумова, Олена Едуардівна
2007Маркетингова політика комунікацій. Частина ІІАфенченко, Г. В.; Богоявленський, О. В.; Верлока, Владислав Степанович; Жердєв, Микола Дем'янович; Наумова, Олена Едуардівна
2013Маркетингова політика розподілуЗоріна, Олена Іванівна; Наумова, Олена Едуардівна; Сиволовська, Олена Вікторівна; Боровська, Ольга Геннадіївна
2010Маркетингові дослідження в системі підвищення якості пасажирського сервісу на залізничному транспортіНаумова, Олена Едуардівна; Головань, Л. В.; Naumova, O. E.; Golovan, L. V.
2015Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни "Маркетинговий менеджмент"Наумова, Олена Едуардівна
2015Методичні вказівки до виконання магістерської дипломної роботиЗоріна, Олена Іванівна; Дергоусова, Алла Олександрівна; Наумова, Олена Едуардівна; Сиволовська, Олена Вікторівна
2015Методичні вказівки до написання курсової роботи з дисципліни "Маркетинг" для студентів спеціальності 6.030507 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання та слухачів ІППКНаумова, Олена Едуардівна
2014Мотивація студентів до навчання та шляхи її підвищенняНаумова, Олена Едуардівна
2014Нетрадиційні види реклами як сучасні ефективні засоби впливу на цільову аудиторіюНаумова, Олена Едуардівна; Антонова, О. І.
2010Основи менеджменту, маркетингу та логістики. Частина 1Наумова, Олена Едуардівна
2011Основи менеджменту, маркетингу та логістики. Частина 2Наумова, Олена Едуардівна
2013Позитивний імідж Укрзалізниці як основа підвищення її конкурентоспроможності на ринку пасажирських залізничних перевезеньНаумова, Олена Едуардівна
2008Підвищення ролі маркетингових структур в умовах реформування залізничного транспорту УкраїниНаумова, Олена Едуардівна