Browsing by Author Шаля, Ольга Геннадіївна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 11 of 11
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2011Комплексне сервісне обслуговування пасажирів як напрям підвищення якості транспортних послугЗоріна, Олена Іванівна; Верлока, Владислав Степанович; Шаля, Ольга Геннадіївна; Zorina, O.I.; Verloka, V.S.; Shaly, O.G.
2007Конспект лекцій з дисципліни “Маркетинг послуг”Шаля, Ольга Геннадіївна
2010Маркетинг у туризміШаля, Ольга Геннадіївна; Дергоусова, Алла Олександрівна
2009Напрямки диференціації діяльності на залізничному транспортіВерлока, Владислав Степанович; Шаля, Ольга Геннадіївна
2009Підходи до визначення оцінки відповідності фактичного рівня якості транспортних послуг встановленим нормамШаля, Ольга Геннадіївна; Боровський, Б. Р.; Shalya, O.G; Borovskiy, B.R.
2011Робоча програма, плани практичних занять, завдання для контрольних робіт та методичні вказівки до їх виконання з дисципліни "Маркетинг у туризмі"Шаля, Ольга Геннадіївна
2011Робоча програма, плани практичних занять, завдання для контрольних робіт та методичні вказівки до їх виконання з дисципліни "Управління якістю транспортних послуг"Зоріна, Олена Іванівна; Шаля, Ольга Геннадіївна
2009Розробка туристичних маршрутів як напрямку диференціації діяльності на залізничному транспортіСиволовська, Олена Вікторівна; Шаля, Ольга Геннадіївна; Sivolovskaya, E.V.; Shalya, O.G.
2008Створення системи менеджменту якості на транспортних підприємствах сфери пасажирських перевезеньСиволовська, Олена Вікторівна; Шаля, Ольга Геннадіївна
2007Управління конкурентоспроможністю транспортного підприємства на основі системи менеджменту якостіШаля, Ольга Геннадіївна; Шаля, О. Г.; Shalya, O. G.
2007Управління конкурентоспроможністю транспортного підприємства на основі системи менеджменту якостіШаля, Ольга Геннадіївна; Shalya, О. G.