Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/260
Title: До питання експлуатації та технічного обслуговування струмоприймачів швидкісного рухомого складу
Other Titles: К вопросу эксплуатации и технического обслуживания токоприемников скоростного подвижного состава
To question of technical operation and maintenance tokopryemnykov skorostnoho podvyzhnoho proof
Authors: Крашенінін, Олександр Семенович
Костенко, Володимир Сергійович
Krasheninin, А.
Kostenko, V. S.
Keywords: струмоприймач
контактний провід
натискання
динамічна і статична характеристика
токоприемник
контактный провод
надавливание
динамическая и статическая характеристика
current
contact wire
pressing
dynamic and static characteristics
Issue Date: 2016
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Крашенінін, О. С. До питання експлуатації та технічного обслуговування струмоприймачів швидкісного рухомого складу [Текст] / О. С. Крашенінін, В. С. Костенко // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - Харків, 2016. - Випуск 165. - С. 84-89.
Abstract: UA: У даній статті розглядається аналіз статистичного навантаження та динамічних характеристик струмоприймачів рухомого складу. Запропоновано визначити аеродинамічну підйомну силу струмоприймача, відносну зміну натискання на контактний провід, максимальний розмах (подвійну амплітуду) вертикальних пересувань полоза, коефіцієнт відриву струмоприймача. Розглянуто закордонний досвід роботи і взаємодії контактного проводу та струмоприймачів швидкісного транспорту. Запропоновано зменшити приведену масу струмоприймачів, встановити гасники коливань (демпфери) на струмоприймачі та контактну підвіску. EN: This article discusses the analysis of statistical and dynamic characteristics of load current collectors of the rolling stock. It is proposed to determine the aerodynamic lift of the pantograph, the relative change in clicking on the contact wire, the maximum range (double amplitude) of vertical displacement of the runner, the separation factor of the current collector. Considered foreign experience and the interaction of the contact wire and the current collectors of high-speed transport. It is proposed to reduce the reduced weight of the pantographs, set the shock absorbers (dampers) at the pantographs and overhead catenary. The dynamic component pressing contact should be as small as possible, because it provides not only increase the speed, at which the separation begins.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/260
ISSN: 1994-7852
Appears in Collections:Випуск 165

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Krasheninin.pdf333.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.