Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/3075
Назва: Аналіз наукових досліджень щодо проектування транспортних мереж високошвидкісного та звичайного руху
Інші назви: Analysis research on transport networks design of high-speed and conventional movement
Автори: Прохорченко, Андрій Володимирович
Кравченко, Дмитро Олександрович
Prokhorchenko, Andrii
Kravchenko, Dmitrii
Ключові слова: транспортна система
топологія
залізнична мережа
поїздопотік
високошвидкісні магістралі
transport system
topology
railway network
trains flow
high-speed rail
Дата публікації: 2015
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Прохорченко А. В. Аналіз наукових досліджень щодо проектування транспортних мереж високошвидкісного та звичайного руху / А. В. Прохорченко, Д. О. Кравченко // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2015. - Вип. 154. - С. 70-74.
Короткий огляд (реферат): UA: Робота присвячена аналізу наукових досліджень щодо пошуку раціональної топології транспортних мереж в умовах реалізації високошвидкісного та звичайного руху поїздів. Досліджено еволюцію підходів до принципів побудови математичної моделі для проектування транспортних мереж. Сформульовано принципи для побудови математичної моделі, яка дасть змогу визначити топологію залізничної мережі, що відповідає реальним умовам функціонування залізниць України.
EN: Work devoted to the research for finding rational topology transport networks in terms of implementing high-speed and conventional trains. The evolution of approaches to principles of mathematical models for the design of transport networks. Detailed research in the design of transport networks based on the analysis of spatio-topological and geometrical properties of networks. Analyzed studies that examine forming topology as the interaction between network users with simple rules based on individual agentbased approach. The results of recent studies based on statistical analysis of the macro properties of complex networks. Proved that the macro characteristics of complex transport system is not formed on the basis of central planning from the top down, as defined by the rising of the interaction of the components of the simple rules leads to hierarchy, which is a consequence of the existence of self-organization in the system. The principles for building a mathematical model that will determine the topology of the railway network that meets the real terms of railways of Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/3075
ISSN: 1994-7852 (рrint); 2413-3795 (оnline)
Розташовується у зібраннях:Випуск 154

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prokhorchenko.pdf192.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.