Browsing by Subject brand

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 9 of 9
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2017Важливість візуального контенту у стратегії просування продукції в соціальних медіаДергоусова, Алла Олександрівна; Зоріна, Олена Іванівна
2018Застосування концепції позиціонування бренда ПАТ "Укрзалізниця" з метою підвищення конкурентоспроможності пасажирських перевезеньЗоріна, Олена Іванівна; Нескуба, Тетяна Володимирівна; Zorina, O. I.; Neskuba, T. V.
2019Методологічні основи формування системи репутаційного менеджменту підприємстваГромова, Олена Володимирівна; Бічева, Є. В.; Gromova, Olena; Bicheva, Yevheniia
2016Недобросовісна реклама та її наслідки для рекламодавцівЗоріна, Олена Іванівна
2023Особливості побудови ефективних маркетингових комунікацій за допомогою блогосфери (influencer marketing)Сиволовська, Олена Вікторівна; Сиволовський, І.М.; Syvolovska, O.V.; Syvolovsky, I.M.
2018Особливості формування бренду підприємств державної форми власностіЗоріна, Олена Іванівна; Мкртичьян, Олена Миколаївна
2016Створення образу бренда як єдина запорука успішності на ринкуДергоусова, Алла Олександрівна; Сиволовська, Олена Вікторівна
2018Формування бренду як складової конкурентоспроможності підприємстваЗоріна, Олена Іванівна; Нескуба, Тетяна Володимирівна; Zorina, O.I.; Neskuba, T.V.
2022Формування стратегії бренд-менеджменту в сфері освітніх послугДергоусова, Алла Олександрівна; Сиволовська, Олена Вікторівна; Мкртичьян, Олена Миколаївна; Derhousova, A.; Sivolovska, O.; Mkrtychyan, O.